tisdag 24 maj 2011

Dagen innan!

Har nästan packat klart väskan. Känns lite som att man har med sig allt man inte behöver men ändå så kan man inte åka utan de. Jag anser att hellre för mycket än för lite :)

Imorgon bär det av till Tallinn. Jag, Sara och Matilda tillsammans med våra lärare Anna och Karin :) Börjar kännas lite i magen, men det kom precis nu när jag började skriva om det. 
Jag är lite nervös över att bo med en främmande familj. Killen jag ska bo hos heter Mihkel och bor med sin mamma och bror utanför Tallinn. Jag har pratat lite med honom men jag är lik förbannat lika nervös för det men allt kommer nog gå kanon tror jag! 

Jag kommer sakna alla hemma så klart. Dessutom har Sara och jag med oss plugg grejer i handbagaget så att vi kan plugga på flygresan dit. Ja, den delen är jag också nervös över. Att flyga!! Har gjort det massvis med gånger men... aah. Det där med askmolnet gör ju saken inte mycket bättre. 

Kommer sakna min pojke Patrik så himla mycket!

/ Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar